miumiumiumeow =)

miumiumiumeow =)

26 Dis 2010

It hurts..

ok, mmg aku rse amat  terpinggir  skrg, rse urggghhhhhhh.!!  it  feels so sucksss..
when I ask u all out, there's are a lots of excusess. It's just like im not yr friends n it's including u dear..
don't u see that  i've been peeking on u like 24/7..x perasan ke???

n abt yr 'pathetic lovestory' yg u nk crita tu, or be exactly yg aku suruh hang crita tu. nasib baik la kau x crita kt aku, klau x mmg aku x tido lah mlm ni cause menangis like hell sedih, sbb kau x suke aku..

dri drjah 6 lgi, aku sabaq je  'budak tu' cite kt aku itu,ini, pasal kau suke die sgalaaaa..!
I think it's true, is it???

n now we're in form 3. aku sdih sgt sbb aku just dpt 6a 2b, n u got 9A's. aku mmg malu sgt sbb smenjak aku dpt 3a 2b for UPSR n kau dpt 5A.. aku nk buat sungguh for PMR utk kau pndang aku SIKIT (walaupn sikit.:( )
I hoped for it but aku frust sgtt bile aku tgk slip just 6a and 2b.., aku sedihhhh.!

for SPM on 2012., I'll study hard n prove it to u., that i'm better than the other girl that u like.
just watch it.,

nway, I'm just an ordinary girl, :D  slalu snyum utk kau, text dgn kau wlaupn hati aku skit sgttt,

u, only for u., I'll write yr name here after the SPM over..
just wanted u to know, I hurts when u ignored...




nuniesmiley.  huh!_!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan